دومین بازی دوستانه رقبای تیم ملی:/ اردن برای بازی با ایران یک تیم جدید آماده کرد! 

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 14:50
‏تیم ملی اردن در دیداری دوستانه مقابل سوریه شکست خورد اما این باخت با برنامه‌های خاص تاکتیکی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال اردن در جریان برنامه‌های آماده‌سازی خود برای پنجره‌های دوم و سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۷ قطر، در یک دیدار تدارکاتی مقابل دیگر حریف تیم ملی ایران شکست خورد.سوریه و اردن حریف‌های ایران در پنجره دوم و سوم مقدماتی جام‌جهانی هستند که از مدتی قبل با انجام دو بازی تدارکاتی در هفته گذشته برای تقابل با ایران آماده می‌شوند.

این دیدار تدارکاتی با سطح فنی و فیزیکی بالایی از سوی هر دو تیم دنبال شد. وسام الصوص، سرمربی اردن، در این مسابقه دقایق محدودی به جالین هاریس، بازیکن دو تابعیتی خود بازی داد تا او را بیشتر با برنامه‌های تاکتیکی تیم هماهنگ کند.

‏نکته مهم این مسابقه، غیبت دو ستاره تاثیرگذار اردن یعنی احمد الدویری و فادی ابراهیم بود. کادر فنی اردن ترجیح داد به به این دو بازیکن استراحت دهد. غیبت این ستاره‌ها فرصت مناسبی را برای بازیکنان جوان اردن فراهم کرد تا فرصت بازی پیدا کنند، سیف‌الدین صالح، فارس مشربش، عمر حجازی، هادی الشامی و یوسف دویک دقایق بیشتری در این بازی دوستانه فرصت بازی پیدا کردند. در کنار آن‌ها، بازیکنان با تجربه‌تری مثل امین ابوحواس، محمد شاهر و یزن الطویل نیز در سیستم چرخشی تیم به کار گرفته شدند تا اردن با حداکثر آمادگی مقابل ایران حاضر شود.

تیم ملی ایران که به تازگی در اردن حاضر شده مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که با اضافه شدن جیلن هریس و حضور نفراتی مانند ابراهیم فادی تیمی سرسخت در غرب آسیا به حساب می‌آید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.