تنها خبر خوش برای تیم پردردسر لیگ برتر

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 22:02
به نظر می‌رسد مس رفسنجان در آخرین تلاش خود برای بقا در لیگ برتر بابت استفاده از بازیکنانش مشکلی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود قطعی شدن پلی آف لیگ برتر همچنان مدیران و مربیان باشگاه مس رفسنجان می‌گویند چنین تصمیمی منطقی نیست چرا که به گفته آنها، تیمشان شرایط لازم برای حضور در این مسابقه را ندارد. 

عدم برگزاری تمرینات آماده سازی در چند ماه اخیر و تاثیر گرفتن شاکله تیم از جدایی چند بازیکن خارجی مهمترین مباحث فنی پیرامون مس است اما اخیرا مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته مدعی به اتمام رسیدن قرارداد همه بازیکنان این تیم شده و بر همین اساس توضیح داده که نامشخص بودن جایگاه تیم در فصل بعد اجازه نمی‌دهد او برای این بازی و پس از آن تیمش را ببندد.

فرشاد تفکری در این باره گفته قرارداد همه بازیکنان روز 31 خرداد به پایان رسیده اما بررسی‌های قوانین و آیین‌نامه های سازمان لیگ نشان می‌دهد با وجود اتمام تاریخ قرارداد بازیکنان مس، مشکلی برای حضور آنها در پلی آف وجود ندارد. در این قوانین ذکر شده چنانچه مسابقات لیگ یا جام حذفی به هر دلیل ادامه داشته باشد، بازیکن موظف است تا پایان آن دوره در قرارداد باشگاه باشد. شاید همین موضوع، تنها خبر خوش این روزها برای باشگاه رفسنجانی باشد.

طبق تقویم اعلام شده، بازی پلی آف لیگ برتر بین مس رفسنجان و تیم سوم لیگ یک، روز 31 تیر برگزار خواهد شد. با این حال هنوز خبری از شروع تمرینات مس رفسنجان نیست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.