دلاوری: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 21:58
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، پس از دیدارهای اخیر این تیم ضمن عذرخواهی از هواداران، به عملکرد تیم در چند مسابقه گذشته اشاره کرد.

به گزارش ورزش سه، محسن دلاوری پس از شکست سه بر صفر ایران مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه باید از مردم عذرخواهی کنیم. در چند بازی اخیر اصلا عملکرد خوبی نداشتیم. تمام توان‌مان را می‌گذاریم، اما نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: با تمام وجود تلاش می‌کنیم، اما شرایط طوری پیش نمی‌رود که بتوانیم نتیجه بگیریم و بابت این موضوع واقعا عذرخواهیم.

دلاوری با اشاره به هدف تیم ملی، افزود: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا اسم ایران و والیبال کشورمان را به سطح گذشته برگردانیم. بابت این نتایج شرمنده هستیم و سعی می‌کنیم جبران کنیم و دوباره حال خوب را به مردم ایران برگردانیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حضورش در ترکیب تیم ایران، گفت: فرقی ندارد چه کسی داخل زمین باشد یا بیرون زمین، وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه تحت فشار هستند. برد برای همه است، نه فقط یک نفر. امیدوارم روند بردهای ایران شروع شود.

دلاوری همچنین درباره دیدارهای آینده مقابل تیم‌های آسیایی از جمله تیم ملی والیبال ژاپن اظهار داشت: بازی ایران و ژاپن همیشه جذاب بوده چون هر دو از بهترین‌های آسیا هستند. امیدوارم بتوانیم حداقل شکست‌های این دو بازی را در دیدار ژاپن جبران کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.