سرگئی باربارز:/ قطر بخت اول است اما ما تا آخر می‌جنگیم

ورزش سه چهارشنبه 03 تیر 1405 - 12:50
سرگئی باربارز می‌گوید بوسنی تا لحظه آخر برای صعود به مرحله بعدی تلاش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بوسنی و تیم ملی قطر روز چهارشنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که می‌دانند برای صعود، واقع‌بینانه باید پیروز شوند، این شرایط پس از تساوی افتتاحیه بوسنی مقابل کانادا (میزبان مشترک) و در پی آن، شکست تحقیرآمیز مقابل سوئیس در گروه B رقم خورده است.

یک تساوی، بوسنی و قطر را دو امتیازی می‌کند که قطعاً برای صعود به‌عنوان تیم سوم کافی نخواهد بود. باربارز پیش‌بینی کرد که حساسیت بالای این دیدار، به یک مسابقه جذاب منجر شود. باربارز به گروهی از خبرنگاران که عمدتاً بوسنیایی بودند، گفت: «برای ما، دفاع کردن در ۹۰ دقیقه هرگز هدف نیست. همیشه بخش‌هایی از بازی وجود دارد که به حریف اجازه بازی می‌دهید. این مسابقه‌ای متکی بر توپ‌های بلند و دفاع نخواهد بود، بلکه جدالی بین دو تیمی است که باید برای پیروزی بجنگند.»

2483192

با این حال، باربارز گفت بوسنی که در دومین جام جهانی خود حضور دارد (پس از حذف در مرحله گروهی سال ۲۰۱۴)، باید نسبت به حریف خود هوشیار باشد. او گفت: «این که ما بخت پیروزی در این مسابقه باشیم یا نباشیم، رویکرد ما را تغییر نخواهد داد. با نگاهی به رده‌بندی فیفا، قطر باید بخت اول باشد. آنها رتبه بهتری از ما دارند، بنابراین باید حواسمان جمع باشد. گاهی اوقات فرم (آمادگی فعلی) می‌تواند بر کیفیت غلبه کند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.