کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند

فرارو سه شنبه 02 تیر 1405 - 10:10
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: ترامپ همواره اصل «اول آمریکا» را در نظر دارد و منافع آمریکا را در اولویت قرار می‌دهد.

کارولین لویت، سخنگوی کاخ سفید با دفاع از تفاهم اولیه ایران و آمریکا گفت که رئیس‌جمهور آمریکا توافقی که در راستای منافع ایالات متحده نباشد را امضا نخواهد کرد.

کارولین لویت در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» گفت «آنها به مذاکرات ادامه خواهند داد و اطمینان حاصل خواهند کرد که در نهایت به توافقی دست پیدا کنیم که نیازها و منافع مردم آمریکا و کشور ما را تأمین کند. ترامپ همواره اصل «اول آمریکا» را در نظر دارد و منافع آمریکا را در اولویت قرار می‌دهد.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.