به گزارش همشهری آنلاین، علیاصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری خود اعلام کرد که در حوزه ایمنسازی با پیگیری دادستانها اقدامات لازم انجام شد و در تهران ۵۳ درصد از ساختمانهای ناایمن در راستای صیانت از حقوق عامه ایمنسازی شدند.
بیشتر بخوانید:
- آمار تکاندهنده از پروندههای فساد: بررسی ۲۶۹۳۹ پرونده کلان فساد در سه سال اخیر | ۵۸۰ هزار میلیارد ریال به بیت المال بازگشت
- ۲ میلیون سیمکارت اتباع خارجی مسدود شد
- خبر خوب سخنگوی قوه قضاییه در مورد پرونده میانکاله
- همچنان در شرایط نه جنگ و نه صلح به سر میبریم
- برنامه قوه قضائیه برای قانع کردن مردم نسبت به آرای صادره چیست؟











