شمشیربازی قهرمانی آسیا| پایان کار نمایندگان ایران در روز دوم

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 12:26
شمشیربازان ایران در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند.
خبرگزاری میزان -

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا به میزبانی دهلی هند از جمعه آغاز شده و تا پنج روز ادامه دارد.

نتایج شمشیربازان ایران در روز دوم مسابقات به شرح زیر است:

سابر بانوان

نجمه سازنجیان با سابریست‌های ژاپن - ازبکستان - قزاقستان - کره جنوبی و چین هم گروه است.

وی موفق به صعود از دور گروهی نشد.

اپه مردان

امیرحسین موحشی با رقیبانی از قرقیزستان - استرالیا - قطر - ژاپن - ترکمنستان و فیلیپین همگ‌روه است.

محمد اسماعیلی اپه‌ایست‌هایی از سنگاپور - امارات - کره جنوبی - نپال - عربستان و هنگ کنگ را پیش رو دارد.

بهنام بیک در گروه رقیبانی از کره جنوبی - ژاپن - قطر - نیوزلند و عربستان قرار دارد.

علی نمازی هم با فیلیپین - لبنان - سوریه - هنگ کنگ و ازبکستان در یک گروه قرار گرفته است.

هر چهار نماینده اپه ایران به دور حذفی رسیدند.

موشحی در مرحله حذفی مقابل شمشیرباز چین تایپه شکست خورد و نمازی هم حریف اپه‌ایست قزاق نشد.

محمد اسماعیلی با نماینده چین تایپه بازی داشت و با اختلاف یک امتیاز شکست خورد.

بهنام بیک هم از پس شمشیرباز قزاقستاتی بر نیامد.

بدین ترتیب روز دوم مسابقات برای شمشیربازان ایران به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.