قطع برق ۳۰ اداره پرمصرف در تهران

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 12:01
بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، در روز‌های آغازین دوره اوج مصرف، برق ۳۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پرمصرف پس از هشدار و اخطار قبلی قطع شد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، با توجه به مصوبه هیئت‌وزیران و بر اساس ضوابط اجرایی پاسخگویی بار در تابستان، مؤسسات دولتی، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظف هستند در ساعات اداری یعنی از ۷ صبح تا ۱۳ تنها ۷۰ درصد بار پایه مشابه سال ۱۴۰۴ را مصرف کنند و پس از ساعت اداری یعنی ساعت ۱۳ تنها باید ۳۰ درصد بار پایه ساعت اداری همان روز مصرف داشته باشند، لذا پس از هشدار به تمامی ۳۸۰۰ اداره‌ای که تحت پوشش این شرکت قرار دارند، برق ۳۰ اداره متخلف قطع شد.

️بنابراین گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، بار دیگر با صدور اطلاعیه‌ای از همه مشترکان اداری تحت پوشش خود درخواست کرده است به سبب افزایش دمای هوا در روز‌های آینده با به‌کارگیری راهکار‌های ساده مدیریت مصرف برق و همچنین استفاده از مولد‌های اضطراری، مصرف برق خود را کاهش دهند.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به پایش هوشمند مصرف برق ادارات تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، در صورت بی‌توجهی به الزامات قانونی، به دلیل تشدید برخورد با متخلفان، برق ادارات بی‌توجه به صورت سیستمی قطع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید