به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسگریان اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک جوان ۲۱ ساله بر روی سیم برق فشار قوی رفته و قصد مرگ خود خواسته دارد، بلافاصله رئیس پلیس پیشگیری به همراه مأموران کلانتری ۱۶ و نیروهای آتشنشانی در محل حاضر شدند.
وی افزود: یکی از مأموران کلانتری با بالا رفتن از تیر چراغ برق و با استفاده از تکنیکهای روانشناسی با این جوان صحبت کرد که در نهایت او از اقدام خود منصرف شد.
سرهنگ عسگریان خاطرنشان کرد: در بررسیهای انجامشده مشخص شد این فرد بر اثر بروز مشکلات روحی و سابقه افسردگی دست به این اقدام زده است.