ونس: نفوذ اسرائیل در سیاست آمریکا بدیهی است | رهبران واشنگتن باید مراقب باشند

همشهری آنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 09:23
جی دی ونس در واکنش به تلاش‌های اسرائیل برای نفوذ در سیاست‌های کاخ سفید، تأکید کرد که تصمیم‌گیران آمریکایی باید به‌جای توجه به منافع کشورهای دیگر، بر تأمین منافع ملی ایالات متحده تمرکز کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، جی دی ونس در پاسخ به پرسش مجری درباره میزان نفوذ اسرائیل در سیاست‌های ایالات متحده، ضمن پذیرش این واقعیت که اسرائیل نیز مانند سایر کشورها برای تأثیرگذاری بر تصمیمات کاخ سفید تلاش می‌کند، این مسئله را امری «بدیهی» خواند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ حاکمیت ملی آمریکا، هشدار داد که رهبران ایالات متحده باید در تصمیم‌گیری‌های خود نهایت دقت را به کار بندند تا اطمینان حاصل شود که سیاست‌های اتخاذ شده، صرفاً در راستای تأمین منافع ملی آمریکا است و نه منافع سایر کشورها.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.