ترامپ: اگر با ایران سرسختانه‌تر رفتار می‌کردیم تنگه هرمز باز نمی‌شد

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 07:47
‌می‌گویند چرا سخت‌گیرتر عمل نمی‌کنی؟ اجازه بدهید توضیح بدهم؛ تنها راهی که می‌توانستم سخت‌گیرتر باشم این بود که ۲ یا سه هفته دیگر وارد عمل می‌شدم و به بمباران شدید آنها ادامه می‌دادم، درست است؟ اما نتیجه‌اش چه می‌شد؟ تنگه هرمز باز نمی‌ماند. اگر ما آنها را از پا درمی‌آوردیم و این کار را با قدرت بسیار بیشتری انجام می‌دادیم، همین حالا تنگه هرمز کاملاً بسته شده بود. سراسر آن پر از مین می‌شد و موشک‌ها بر فراز کشتی‌های میلیارد دلاری به پرواز درمی‌آمدند؛ در چنین شرایطی آن کشتی‌ها هرگز حرکت نمی‌کردند. ماه‌ها نفتی در کار نبود. تا زمانی که بمباران ادامه داشته باشد، آن مسیر عملاً به‌طور خودکار بسته بود؛ چون هر یک از آن کشتی‌ها بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش دارند و هیچ‌کس حاضر نیست آنها را در میان موشک‌ها به حرکت درآورد.

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.