از تاریخ سی ام خرداد ماه، تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی موظف به حضور ۱۰۰ درصدی در محل کار خود هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از ابلاغ بخشنامه جدید فعالیت دستگاههای اجرایی خبر داد و اعلام کرد: از فردا شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۵، ضمن تداوم فعالیت ادارات در ساعات ۷:۰۰ تا ۱۳:۰۰، تمامی کارکنان ملزم به حضور ۱۰۰ درصدی در محل کار خود هستند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا پاکروان با اعلام این خبر اظهار کرد: از روز سی ام خرداد ماه ۱۴۰۵، ساعت کاری همه دستگاههای اجرایی، بانک ها، سازمانها، شهرداریها، بیمهها و بخش اداری بیمارستانهای مستقر در استان، روزهای شنبه تا چهارشنبه همچنان به روال جاری از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر فعال خواهند بود.
وی با تأکید بر حضور کامل کارکنان، تصریح کرد: از تاریخ سی ام خرداد ماه، تمامی کارکنان دستگاههای اجرایی موظف به حضور ۱۰۰ درصدی در محل کار خود هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بر لزوم صرفهجویی در مصرف انرژی نیز تأکید کرد و از تمامی کارکنان خواست هنگام خروج از محل کار، سیستمهای سرمایشی و تجهیزات برقی غیرضروری را خاموش کنند تا ضمن کاهش مصرف، در مدیریت بهینه انرژی همکاری شایسته داشته باشند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.