بازگشت سید جلال به پرسپولیس منتفی شد؟!

خبرورزشی جمعه 29 خرداد 1405 - 19:01
در صورت جدایی اوسمار خبری از بازگشت سید جلال نخواهد بود.

طی یک سال اخیر بارها بحث بازگشت سیدجلال حسینی به پرسپولیس و حضورش در کادرفنی این تیم مطرح شد، اما هر بار این موضوع به نتیجه نرسید. اوسمار ویرا که رابطه بسیار خوبی با کاپیتان سابق سرخ‌ها دارد، چندین مرتبه خواهان اضافه شدن سیدجلال به کادرفنی شده بود، اما این اتفاق عملی نشد.

حالا سیدجلال در تازه‌ترین مصاحبه خود فاش کرده که اوسمار پیشنهاد بازگشتش را داده، اما تصمیم نهایی در اختیار او نیست و مدیران و مسئولان فنی باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

با این حال، شرایط نیمکت پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هر روز احتمال جدایی اوسمار بیشتر از قبل به نظر می‌رسد. اتفاقی که در صورت رخ دادن، می‌تواند رویای بازگشت سیدجلال حسینی به جمع سرخپوشان را بار دیگر به تعویق بیندازد و حتی حضور او در کادرفنی پرسپولیس را منتفی کند؛ چرا که مهم‌ترین حامی این بازگشت، خود اوسمار بود.

بیشتر بخوانید: اوسمار و باشگاه پرسپولیس بر سر چقدر پول اختلاف دارند؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.