آغاز آتش‌بس با صدای انفجار/ ادعاهای جدید اسرائیل درباره لبنان

اقتصادنیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 17:03
اقتصادنیوز: در شرایطی که آتش‌بس میان اسرائیل و حزب‌الله آغاز شده، یک مقام اسرائیلی از ادامه حضور نیروهای این رژیم در جنوب لبنان خبر داد و همزمان گزارش‌هایی از حملات جدید منتشر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک مقام ارشد اسرائیلی در گفت‌وگو با کانال ۱۳ این رژیم مدعی شد که «در حال حاضر در وضعیت آتش‌بس هستیم؛ اگر حزب‌الله به ما حمله نکند، از نظر ما وضعیت جنگی نیست».

او با این حال برخلاف تفاهم حاصل شده بین ایران و آمریکا افزود «ارتش اسرائیل در جنوب لبنان باقی می‌ماند و ما آزادی عمل داریم تا در برابر تهدیدهای در حال ظهور و تهدیدات علیه نیروها و قلمروی‌مان، اقدام کنیم».

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر النبطیه در جنوب لبنان همزمان با آغاز آتش‌بس ادعایی خبر داد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.