نامه تراکتور به باشگاه الظفره و فدراسیون فوتبال امارات درباره لوشکیا

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 14:15
باشگاه تراکتور نامه‌ای به رگی لوشکیا، باشگاه الظفره و فدراسیون فوتبال امارات ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رگی لوشکیا هافبک آلبانیایی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز، اخیراً با عقد قراردادی به تیم الظفره امارات پیوسته است. 

اتفاقی که واکنش باشگاه تراکتور را در پی داشته و این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است».

باشگاه تراکتور روز گذشته نامه‌ای به لوشکیا و وکیل او ارسال کرده و درباره دلایل این اقدام از بازیکن آلبانیایی توضیح خواسته است. 

تراکتوری‌ها همچنین روز گذشته با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه الظفره امارات و فدراسیون فوتبال امارات اعلام کردند رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمام تعهدات در قبال او انجام شده است؛ بنابراین مذاکره و عقد قرارداد باشگاه اماراتی با لوشکیا غیر قانونی و تخلف است و می‌تواند برای این باشگاه عواقب حقوقی داشته باشد. 
انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.