قشقاوی: مدیریت تنگه هرمز پس از ۲ ماه تا ظهور امام زمان با ایران است

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 10:18
حسن قشقاوی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، از ثبت یک بند کلیدی در قرارداد مربوط به تنگه هرمز خبر داد که به موجب آن، این آبراه از روز شصتم به بعد و تا ظهور امام زمان با توسط ایران مدیریت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از پرند، قشقاوی مدعی است در قراردادی مربوط به این آبراه استراتژیک، بندی پیش‌بینی شده که پس از گذشت ۶۰ روز، مدیریت تنگه هرمز تا ابد در اختیار ایران قرار می‌گیرد.

نماینده مردم پرند، رباط‌کریم و بهارستان گفته اگرچه در ۶۰ روز نخست مبلغی دریافت نمی‌شود، اما پس از پایان این دوره، کنترل کامل تنگه هرمز به ایران واگذار خواهد شد.

او همچنین مدعی شد که حتی در میان مخالفان ایران، از جمله آمریکا و اسرائیل، کشوری پیدا نمی‌شود که اعلام کند ایران در این جنگ شکست خورده است.

قشقاوی با اشاره به جنگ‌های دوران هخامنشیان گفته است که اگرچه اطلاعات دقیقی از بسیاری از نبردهای آن دوران وجود ندارد، اما هیچ پیروزی در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی به اندازه این جنگ چهل‌روزه، «درخشان و بی‌نظیر» نبوده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.