پلیس زن و مردی را دستگیر کرد که در شیراز دست شهروندی را بریده بودند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:41
ورامین- رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری زن و مردی خبر داد که با ورود مسلحانه به منزلی در شیراز، دست شاکی را قطع و متواری شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه حسین یاراحمدی،پیش از ظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، از دستگیری زن و مردی خبر داد که با ورود مسلحانه به منزلی در شیراز، دست شاکی را قطع و متواری شده بودند.

یاراحمدی اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی در برخورد با جرایم خشن، این دو متهم که در سال گذشته با ورود به عنف و مسلحانه به منزل، اقدام به قطع کردن دست شاکی کرده و تحت تعقیب قضائی بودند، با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران در ورامین دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از سیر مراحل قانونی، تحت الحفظ به مراجع قضایی شیراز تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.