ارتباط مستمر و مؤثر میان مراکز علمی و نهادهای تصمیم‌گیر ضروری است

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:06
تهران- ایرنا- معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اهمیت برقراری ارتباط مستمر و مؤثر میان مراکز علمی و نهادهای تصمیم‌گیر و اجرایی تأکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیداحمد موسوی در نشست با رئیس و اعضای شورای دانشگاه شاهد با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند علمی، پژوهشی و نخبگانی دانشگاه‌ها، بهره‌مندی از خرد جمعی، دانش تخصصی و استعدادهای دانشگاهی را در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی کشور ضروری برشمرد.

حمید رضا بخشی رئیس دانشگاه شاهد ضمن تشریح توانمندی‌ها، ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و زیرساختی این دانشگاه، بر نقش دانشگاه شاهد در گسترش تعاملات بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تخصصی برای حل مسائل و چالش‌های اجرایی تأکید کرد.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت تقویت همکاری‌های مشترک میان دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی، این تعاملات را زمینه‌ساز تحقق اهداف کلان سازمانی و بهره‌گیری مؤثر از دانش و تخصص دانشگاهی دانست.

در بخش پایانی این نشست، جمعی از اعضای شورای دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و بیان دغدغه‌ها در خصوص مسائل جاری دانشگاه پرداختند.

طرفین ضمن تبادل نظر درباره زمینه‌های همکاری مشترک و بررسی راهکارهای عملیاتی برای توسعه تعاملات، بر استمرار این‌گونه نشست‌ها و تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای تحقق اهداف مشترک تأکید کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.