اسناد مالکیت ۱۵ مدرسه در شهرستان باوی صادر شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:44
رئیس واحد ثبتی شهرستان باوی از صدور اسناد مالکیت ۱۵ مدرسه و زمین با کاربری آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراحل صدور چند درخواست دیگر نیز در دست اقدام است.

احمد شعیبی  ۲۰ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور اسناد مالکیت ۱۵ مدرسه در شهرستان باوی اظهار کرد: این اقدام در راستای تثبیت مالکیت فضاهای آموزشی و اجرای سیاست‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام شده است.

وی با تاکید بر اهمیت صدور اسناد مالکیت مدارس افزود: صدور این اسناد، گامی مؤثر در صیانت از حقوق عمومی، جلوگیری از بروز اختلافات ملکی و ایجاد پشتوانه حقوقی مطمئن برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی محسوب می‌شود.

شعیبی ادامه داد: با همکاری و تعامل مطلوب میان اداره ثبت اسناد و املاک و آموزش و پرورش شهرستان باوی، تاکنون برای این ۱۵ مدرسه سند مالکیت صادر شده و حدود ۱۰ درخواست دیگر نیز در مراحل بررسی و اقدام قرار دارد که پس از تکمیل فرآیندهای قانونی، اسناد مربوطه صادر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.