دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بیمه‌ها حدود یک همت طلب دارد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:42
دزفول-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از معوقات بیمه‌ای این دانشگاه انتقاد کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی دزفول حدود یک همت از بیمه‌ها طلب دارد که پرداخت نشدن این معوقات، مشکلات زیادی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد کرده است.

علیرضا خسروپناه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بیمه سلامت حدود ۹ ماه و بیمه تامین اجتماعی ۱۱ ماه معوقات به دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارند که مبلغ آن‌ها به بیش از یک همت می‌رسد.

وی افزود: این موضوع طی مکاتباتی با استاندار خوزستان، وزیر بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت مطرح و تقاضا شده است در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: معوقات بیمه باعث شده است دانشگاه برای خرید دارو، ملزومات پزشکی، پرداخت حقوق نیروهای شرکتی و پرداخت کارانه و تعرفه‌های پزشکی دچار مشکل شود و تاب‌آوری حوزه سلامت کاهش یابد.

وی افزود: بیمه‌ها باید ماهانه حدود یک‌هزار و ۳۰۰ تا یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه پرداخت کنند که تعویق در پرداختی‌ها مشکلات زیادی برای این حوزه ایجاد کرده است؛ چرا که تمامی خریدهای تجهیزات پزشکی و دارویی باید به صورت نقدی انجام شوند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی دزفول علاوه بر جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهرستان، به بیماران شهرها و استان‌های اطراف نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.