تیم محبوب شمال در آستانه بازگشت به لیگ برتر

خبرورزشی چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:41
هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول با تثبیت صدرنشینی نساجی آغاز شد تا این تیم در مسیر لیگ برتر گام بردارد.

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال روز سه شنبه ١٩ خرداد  ادامه پیدا کرد.

دیدار نیروی زمینی و آریو اسلامشهر در تهران که تاثیر چندانی  در جدول نداشت بدون گل تمام شد.

نود ارومیه در خانه خود با ۶ گل از فرد البرز شکست خورد. سایپا و هوادار هم در یک بازی سرد بدون گل در استادیوم  پاس رضایت دادند.

 بعثت کرمانشاه با یک گل کارا گستر شبستر را شکست داد و مس کرمان در زمین خود به نتیجه بهتر از  بدون گل مقابل  نفت مسجد سلیمان دست پیدا نکرد.

نساجی قائمشهر با نتیجه دو بر صفر شناورسازی قشم را شکست داد تا صدرنشینی خود را تثبیت کند.

نفت آبادان دیگر مدعی صعود که میزبان پارس جم جنوبی بود با نتیجه دو بر صفر  بازی را به میهمان خود واگذار کرد تا کار  این تیم برای صعود سخت‌تر از قبل شود. این تیم بازی قبلی اش را هم روبروی مس شهر بابک شکست خورده بود.

دوبازی دیگر هم بین پالایش نفت بندرعباس  با شاهین نوشهر و  همچنین داماش گیلان و مس شهربابک  امروز برگزار خواهد شد.

نتایج بازی های روز سه‌شنبه به شرح زیر است:

  • نیروی زمینی صفر - آریو اسلامشهر صفر
  • نود ارومیه  صفر - فرد البرز ۶
  • سایپا  صفر - هوادار صفر
  • بعثت کرمانشاه یک - کاراگستر صفر
  • مس کرمان  صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
  • نساجی ۲ - شناورسازی قشم صفر
  • نفت آبادان صفر - پارس جم جنوبی ۲

جدول لیگ آزادئگان

بیشتر بخوانید: آخرین حریف تدارکاتی تیم ملی؛ عجیب‌ترین حریف!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.