۲ تن مواد خوراکی فاقد مجوز در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:29
کرمانشاه - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد خوراکی فاقد مجوز و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرامرز منصوری اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی شکر، کشمش، قند و چای خارجی فاقد مجوز، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی لازم، بازرسی‌های لازم را از محل‌های مورد نظر به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها، مجموعاً ۲ هزار و ۸۰ کیلوگرم انواع مواد خوراکی شامل شکر، کشمش، قند و چای خارجی که فاقد مدارک و مجوزهای قانونی بودند، کشف و ضبط شد.

منصوری با اشاره به ارزش ریالی اقلام کشف شده گفت: کارشناسان ارزش این محموله را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان از دستگیری سه نفر در ارتباط با این پرونده خبر داد و افزود: رسیدگی به موضوع و اقدامات قانونی در این خصوص ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.