درخواست چند بازیکن پرسپولیس از چهره محبوب؛ بیا و سرمربی ما باش

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 06:03
در تمرینات پرسپولیس چند بازیکن این تیم از کریم باقری خواستند خودش به طور رسمی سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس در صدد فراهم آوردن مقدمات بازگشت اوسمار ویرا به ایران است اما همه چیز به اتفاقات آتی و قطعی شدن برگزاری تورنمنت سه جانبه بین پرسپولیس، گل گهر سیرجان و چادرملو اردکان بستگی دارد.

تمرین دیروز پرسپولیس البته برخلاف روز دوشنبه با حضور کریم باقری برگزار شد و جالب این که چند بازیکن پرسپولیس از آقا کریم خواستند خودش سرمربی تیم شود و حتی برای فصل آینده سکان هدایت فنی پرسپولیس را در دست بگیرد.

باقری هم طبق معمول گفت علاقه‌ای به انجام این کار ندارد و در شرایط فعلی فقط به خاطر کمک به پرسپولیس جلو آمده و ترجیح می‌دهد همچنان به عنوان دستیار به کار خود ادامه دهد.

کریم باقری برخلاف بسیاری از مربیان ایرانی هیچ علاقه‌ای به سرمربیگری ندارد و البته از جاه طلبی لازم هم برای این کار برخوردار نیست. خیلی‌ها می‌گویند دلیل اصلی این مساله به این برمی‌گردد که سر آقا کریم حسابی شلوغ است و برای سرمربیگری واقعاً وقت ندارد.

این در حالی است که یک سرمربی باید روزی حداقل ۱۰ ساعت برای تیمش وقت بگذارد اما کریم باقری وقتی دستیار باشد می‌تواند فقط در تمرینات شرکت کند و قطعا همه روز درگیر مسائل فنی نیست.

گفتنی است تمرینات پرسپولیس همچنان با غایبان پرشمار دنبال می‌شود و حتی خود بازیکنان هم خیلی امیدوار نیستند تیم‌شان در تورنمنت سه‌جانبه شرکت کند و در نهایت به آسیا برسد هرچند که این امیدواری نزد مسئولان باشگاه دیده می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.