ببینید | وزرای کشور عضو شانگهای چه واکنشی در قبال جنگ علیه ایران داشتند؟

خبرآنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 05:18
در پنجمین نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری شانگهای، رؤسای هیئت‌ها در بیانیه پایانی، نگرانی جدی خود را در مورد تحولات خاورمیانه و حملات نظامی به خاک جمهوری اسلامی ایران، از جمله به زیرساخت‌های تحت نظارت وزارت کشور (اماکن انتظامی)، ابراز داشتند. منبع: چندثانیه

همچنین وزرا و رؤسای هیئت‌ها با تاکید بر لزوم حفظ حاکمیت، امنیت و تمامیت ارضی ایران، به خانواده‌های قربانیان حمله تسلیت صمیمانه گفته و اعلام همبستگی و حمایت خود را از دولت و مردم ایران ابراز داشتند. پنجمین نشست وزرای کشور عضو سازمان همکاری شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار شد.
 

264 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.