استقبال دختر و پسرهای مازنی از لیگ برتر (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:14
هواداران نساجی مازندران امروز حضوری چشمگیر در ورزشگاه قائمشهر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری خانگی میزبان شناورسازی قشم بود و به یک برد دیگر رسید. فارغ از جایگاه تیم میهمان، نساجی از شروع فصل برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند و در اکثر این مدت با صدرنشینی این هدف را دنبال کرده و همچنان صاحب این جایگاه است.

نساجی که همیشه به شور و حال هوادارانش شهره بوده، این هفته به شکلی ویژه‌تر از همیشه از حمایت طرفداران برخوردار بود. نساجی‌چی‌ها که بیشتر از هر زمان دیگری از این بازی استقبال کرده بودند از ابتدای مسابقه فضای پرشوری در ورزشگاه ایجاد کردند.

2459399

تصاویر سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به خوبی نشان می‌دهد که هواداران این تیم در فاصله شش هفته تا پایان لیگ یک به دنبال خداحافظی با این تورنمنت و بازگشت به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشور هستند.

نساجی امروز چهارمین برد متوالی خود را به دست آورد و با 59 امتیاز صدرنشین باقی ماند. آنها تا پایان فصل بازی‌های خانگی دیگری هم مقابل مس شهربابک، هوادار و آریو اسلامشهر دارند.

عکاس: معین نادری

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.