شرفی: حضور در جام‌جهانی با این همه خفت و خواری! چرا؟!/ چاقو دست‌تان گرفته‌اید اما خودتان را می‌زنید!

خبرورزشی سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:30
ظرف روزهای اخیر همچنان گروهی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبالی نسبت به حضور تیم ملی در جام جهانی آمریکا انتقادات صریحی را بیان می‌کنند.

اصغر شرفی بازیکن و مربی است فقط تیم ملی در گفتگویی که با خبرورزشی انجام داد، در ادامه انتقاد شدید برخی پیشکسوتان نسبت به اینکه با وجود کارشکنی‌های علنی آمریکا در ارتباط با تیم ملی، مسئولان فدراسیون باز هم اصرار دارند این تیم در رقابت‌های جام جهانی شرکت کند اظهار داشت: «شما که اینقدر علیه آمریکا شعار می‌دهید و بعد هم می‌بینید که آن کشور اینقدر علیه تان کارشکنی می‌کند چطور می‌توانید این همه توهین را تحمل کنید؟! واقعا به غیرت‌تان برنمی خورد! تن و بدن تان نمی لرزد! از خودتان خجالت نمی کشید! از این مردم خجالت نمی کشید؟».

وی افزود: «آنها از هر راهی که می‌شد به ما توهین کنند استفاده کردند ولی با این همه خفت و خواری باز هم می گویید برویم آمریکا. شما حکم کسی را دارید که چاقو در دستش گرفته اما به جای اینکه حریف را بزند خودش را می‌زند. رفتن به این جام جهانی عین خودزنی است».

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: تیم ملی متعلق به همه مردم ایران است/ به چالش‌ها عادت کردیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.