فینالیست‌های لیگ حرفه‌ای مشخص شد:‏/ صعود مس رفسنجان و گچساران به لیگ برتر بسکتبال

ورزش سه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:06
دو تیم مس و نفت و گاز گچساران با شکست رقبایشان به فینال لیگ حرفه‌ای صعود کردند و حضورشان در لیگ برتر قطعی شد.

به گزارش ورزش سه، پرونده مرحله نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال (امروز بسته شد تا چهره دو تیم صعودکننده به لیگ برتر بسکتبال ایران مشخص شود. تیم‌های مس رفسنجان و نفت و گاز گچساران با غلبه بر رقبای خود، علاوه بر رزرو بلیت فینال، جواز حضور در بالاترین سطح بسکتبال کشور در فصل آینده را کسب کردند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها، نفت و گاز گچساران که در بازی رفت مقابل گل‌گهر سیرجان به تساوی ۷۱-۷۱ رسیده بود، در بازی برگشت و در خانه خودش لیگ‌برتری شد. گچسارانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ حریف قدرتمند خود را شکست دهند تا با اقتدار راهی فینال و لیگ برتر شوند.

در دیگر دیدار این مرحله، مس رفسنجان که بازی رفت را با اختلاف ۱۱ امتیاز از نیروی زمینی تهران برده بود، در بازی برگشت هم اجازه خودنمایی به حریف نداد. رفسنجانی‌ها با پیروزی قاطع ۹۳ بر ۷۳، برتری خود را دیکته کردند تا با خیالی آسوده جشن صعود به لیگ برتر را در کنار هوادارانشان برپا کنند.

‏نفت و گاز گچساران - گل‌گهر سیرجان
‏• رفت: ۷۱ - ۷۱
‏• برگشت: ۹۰ - ۸۴
‏(صعود نفت و گاز گچساران)

‏مس رفسنجان - نیروی زمینی تهران
‏• رفت: ۷۹ - ۶۸
‏• برگشت: ۹۳ - ۷۳
‏(صعود مس رفسنجان)

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.