خداحافظی فرهاد مجیدی از لیگ امارات

پارسینه سه شنبه 19 خرداد 1405 - 19:50
فرهاد مجیدی که در ادنوک لیگ امارات با تیم البطائح نتایج خوبی کسب نکرد و با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، به‌صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، فرهاد مجیدی پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های ادنوک لیگ امارات و سقوط تیم البطائح به لیگ دسته پایین‌تر، به‌طور رسمی از این باشگاه جدا شد. این جدایی که پیش از پایان قرارداد او در سال ۲۰۲۷ رخ داد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی داشته است.

فرهاد مجیدی که در ادنوک لیگ امارات با تیم البطائح نتایج خوبی کسب نکرد و با این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، به‌صورت رسمی از این باشگاه جدا شد.

فرهاد مجیدی که در فصل جاری ادنوک لیگ امارات هدایت تیم البطائح را بر عهده داشت، نتوانست عملکرد موفقی با این تیم به ثبت برساند و یک ناکامی بزرگ را پشت سر گذاشت.

مجیدی با این تیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد تا موجی از انتقادات کارشناسان فوتبال امارات را به همراه داشته باشد. باشگاه اماراتی پس از این ناکامی بزرگ تصمیم گرفت به همکاری خود با فرهاد مجیدی پایان دهد.

باشگاه البطائح به‌صورت رسمی خبر قطع همکاری با فرهاد مجیدی را اعلام کرد. وی تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه قرارداد داشت، اما به نظر می‌رسد این جدایی به‌صورت توافقی انجام شده است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.