خبر خوش وزیر نفت/ جبران 30 میلیون مترمکعب از ظرفیت گاز از دست رفته

رکنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 15:49
رکنا اقتصادی: وزیر نفت از جبران 30 میلیون مترمکعب از ظرفیت فرآورشی گاز از دست‌رفته در جنگ اخیر خبر داد.

به گزارش رکنا، محسن پاک‌نژاد وزیر نفت اظهار داشت: حدود ٣٠ میلیون مترمکعب از ٢٣٠ میلیون مترمکعب ظرفیت فرآورشی گاز ازدست‌رفته، جبران شد.

وزیر نفت این موضوع مهم را در نشست با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل 90 مطرح کرد. این نشست که یک نشست نظارتی از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بوده، با گزارش وزیر نفت از جزئیات خسارت‌ها و اقداماتی که در دست انجام است برای بازگردانی ظرفیت‌های از دست رفته همراه بود.

 

  • 5 حادثه مهم 24 ساعت گذشته / از سرنوشت تلخ دختر سنندجی تا قتل دختر دانشجو در دانشگاه در قزوین و گریه های مادر جوان مهابادی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.