اقتصادنیوز: سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت اتصال اینترنت بین الللل گفت: اینترنت در حال بازگشت است و به تدریج محدودیتها برداشته میشود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فاطمه مهاجرانی با تاکید بر اینکه دولت بر این باور است که باید منویات رهبری شهید انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی -به عنوان بخشی حقیقی از زیستِ مردم از طریق حکمرانی صحیح- به مرحله اجرا درآید، گفت: موضوع اصلی در این فضا، همان حکمرانی است؛ لذا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط ستاد و جمعبندیهای صورت گرفته، اینترنت در حال بازگشت است و به تدریج محدودیتها برداشته میشود.
وی بیان کرد: برخی مشکلات فنی وجود دارد که امیدواریم به سرعت برطرف شده و به وضعیت پیشین بازگردیم.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.