شروع نگارش فصل دوم سریال «کلانتری ۱۱»

رکنا شنبه 16 خرداد 1405 - 14:38
رکنا: نگارش فصل دوم سریال «کلانتری ۱۱» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان) آغاز شد.

به گزارش رکنا، نگارش فصل دوم سریال تلویزیونی «کلانتری ۱۱» به سرپرستی محسن جهانی و با پژوهش محمد همتی آغاز شد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پس از پایان مراحل نگارش فیلمنامه، فرایند پیش‌تولید این اثر برای آغاز ساخت فصل جدید کلید خواهد خورد.

فصل اول سریال «کلانتری ۱۱» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان)، با تهیه‌کنندگی مشترک مجتبی احسانی و هاشم مسعودی و کارگردانی محمد اسفندیاری و امین شجاعی روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

این سریال تلویزیونی که با اعتماد رسانه ملی به نسل جوان هنرمندان ساخته شد، بنا بر گزارش رسمی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، عنوان پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی را در ایام پخش به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است این سریال با ثبت رکورد بیش از ۱۰ میلیون بازدید در تلوبیون، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از آثار پرمخاطب رسانه ملی تثبیت کرد و اکنون تیم تولید مسیر نگارش فصل دوم را پیش می‌برد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.