درخواست از هواداران برای حضور در ورزشگاه/ پارس جم همچنان امیدوار به لیگ برتری‌شدن

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 11:10
باشگاه پارس جنوبی جم از هواداران خود خواست در بازی امروز مقابل پالایش نفت بندرعباس به حمایت از تیم خود بپردازند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که در نیم فصل دوم با حضور رضا مهاجری خود را به عنوان یک مدعی صعود به لیگ برتر مطرح کرده بود، اما در شروع دوباره مسابقات بعد از جنگ کمی از کورس بالای جدول عقب افتاد.

جمی‌ها اکنون با 39 امتیاز و فاصله 14 امتیازی با صدرجدول در رده پنجم قرار دارند و شانس زیادی برای این تیم نمی‌توان قائل شد ، اما رضا مهاجری و شاگردانش امیدوارند فصل را به خوبی خاتمه بدهند و از اندک شانس خود هم برای صعود بهره بگیرند.

از این رو باشگاه پارس جنوبی با تلاش زیاد مقدمات حضور تماشاگران در مسابقه امروز خود مقابل پالایش نفت بندرعباس را فراهم کرده و از هواداران جمی خواسته تا با حضور در ورزشگاه تختی به حمایت از تیم شان بپردازند.

2456590

دیدار پارس جنوبی و پالایش نفت ساعت 19 امروز در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.