تماس فوری عراقچی با پاکستان بعد از توقف مذاکره

افکار نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 20:15
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس‌های تلفنی جداگانه با محمد اسحق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقه‌ای و روندهای مرتبط با آتش‌بس گفتگو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس‌های تلفنی جداگانه با محمد اسحق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقه‌ای و روندهای مرتبط با آتش‌بس گفتگو و رایزنی کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس های تلفنی جداگانه با محمد اسحق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقه ای و روندهای مرتبط با آتش‌بس گفتگو و رایزنی کرد.

این تماس‌‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به دلیل نقض مکرر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه این رژیم به لبنان، تبادل پیام با آمریکا را متوقف می‌کند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.