عبدی در جلسه فنی تیم امید: باید هدف‌مان صعود به المپیک باشد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:17
تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید در نخستین جلسه فنی این تیم گفت: هدف و تمرکز ما باید روی رسیدن به بازی‌های المپیک باشد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، نخستین جلسه فنی تیم امید ایران در اردوی آنتالیا ترکیه با حضور تمامی اعضای تیم و با صحبت‌های حسین عبدی، سرمربی این تیم، برگزار شد.

در این نشست، عبدی ضمن تشریح برنامه‌های تیم در اردوی آنتالیا، درباره جزئیات جلسات تاکتیکی پیش‌رو و اهداف کادر فنی با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

سرمربی تیم امید بخش مهمی از صحبت‌های خود را به مسائل روحی و ذهنی بازیکنان اختصاص داد و بر اهمیت انسجام تیمی، همدلی و شکل‌گیری فضایی مانند یک خانواده در تیم تأکید کرد.

عبدی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به اعضای تیم گفت: تیم امید تنها متعلق به ما نیست، بلکه نماینده خواسته‌ها و آرزوهای میلیون‌ها ایرانی است. همه باید با تعهد، مسئولیت‌پذیری و روحیه‌ای حرفه‌ای برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. زمانی به اهداف بزرگ می‌رسیم که مانند یک خانواده در کنار یکدیگر باشیم و منافع تیم را بر هر چیز دیگری ترجیح دهیم.

وی همچنین بر رعایت اصول حرفه‌ای در تمامی بخش‌های اردو تأکید کرد و از انگیزه بالای بازیکنان به عنوان یکی از نقاط قوت تیم یاد کرد.

سرمربی تیم امید در ادامه با اشاره به انتظارات و نگاه ویژه مردم ایران به این تیم اظهار داشت: مسیر مهمی پیش روی ما قرار دارد و نگاه کل کشور به موفقیت تیم در بازی‌های آسیایی ناگویا است، اما همه تمرکز ما باید روی هدف بزرگ‌تر و اصلی‌تر، یعنی رسیدن به المپیک باشد. برای رسیدن به این هدف باید پرتلاش و منظم بوده و همین روحیه و انگیزه بالا را حفظ کنیم‌.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.