درخواست علی تاجرنیا از مهدی تاج

افکار نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:23
سرپرست مدیرعاملی استقلال در جلسه با مهدی تاج خواهان رسمی شدن انتقال سند ساختمان این باشگاه شد.

علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال شب گذشته جلسه ای را با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار کرد. اگرچه تاج و تاجرنیا بعد از این جلسه درباره موضوعات مختلف صحبت کردند اما از محتوای جلسه خود حرف خاصی نزده بودند.

با این حال علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی استقلال توضیحات کوتاهی را در خصوص جلسه با تاج بر زبان آورد و اصلی ترین دلیل آن را انتقال سند ساختمان باشگاه به نام آبی پوشان توصیف کرد.

تاجرنیا درباره موضوع جلسه اش با مهدی تاج گفت: «ما فقط درباره استقلال حرف می‌زنیم و‌کاری به بقیه نداریم و امیدوارم بقیه هم با ما کاری نداشته باشند. ما طلبی از فدراسیون فوتبال داریم که می‌خواهیم نقدش کنیم. صحبت بعدی درباره ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که گفته بودند سند آن را به نام باشگاه‌ها می‌زنند و درخواست کردم این کار را انجام دهند.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.