آتلانتیک : ترامپ بدجور عصبانی است

نامه نیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:41
آتلانتیک نوشت؛ هیچ راهی برای توافق وجود ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دونالد ترامپ از ناتوانی خود در تسلیم ایران ناامید شده است - و از مفسرانی که می‌گویند این بن‌بست او را ضعیف نشان می‌دهد، عصبانی است.

4b84914a-23b8-42b0-b8d5-0b7190596047

ترامپ درباره مذاکرات و جنگ با ایران هم نوشت:

«ایران واقعاً می‌خواهد به یک توافق برسد، و این توافق برای ایالات متحده آمریکا و کسانی که با ما هستند، توافق خوبی خواهد بود. 

اما آیا دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهانِ به‌ظاهر میهن‌پرست نمی‌فهمند که وقتی افراد سیاسیِ فرصت‌طلب، به شکلی بی‌سابقه و بارها و بارها به‌طور منفی اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند که باید سریع‌تر عمل کنم، یا آهسته‌تر عمل کنم، یا وارد جنگ شوم، یا وارد جنگ نشوم، یا هر چیز دیگری، انجام درست وظیفه‌ام و مذاکره کردن برای من بسیار دشوارتر می‌شود؟

فقط آرام بنشینید و آسوده باشید؛ در نهایت همه‌چیز به‌خوبی پیش خواهد رفت، همیشه همین‌طور می‌شود! 

8581531_389

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.