مجوز برگزارى کلاس‌هاى حضورى آموزشگاه‌های زبان صادر شد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:33
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: آموزشگاه‌های زبان و مراکز تقویتی کلاس‌های تابستانی را حضوری برگزار می‌کنند.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره فعالیت آموزشگاه‌هایی که تاکنون به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شدند، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های ارائه‌شده از سوی مؤسسان آموزشگاه‌ها برای برگزاری حضوری کلاس‌ها و همچنین فراهم بودن فرصت مناسب در فصل تابستان برای اجرای برنامه‌های آموزشی، آموزشگاه‌های زبان و مراکز تقویتی می‌توانند کلاس‌های خود را به‌صورت حضوری برگزار کنند.

وی افزود: تابستان فرصت مناسبی برای برگزاری کلاس‌های زبان، دوره‌های تقویتی و برخی برنامه‌های آمادگی تحصیلی برای سال تحصیلی آینده است و از این ظرفیت باید به بهترین شکل استفاده شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: این موضوع شامل مدارس و کلاس‌های رسمی درسی نمی‌شود و صرفاً آموزشگاه‌های زبان و مراکز آموزشی و تقویتی غیردولتی را در بر می‌گیرد.

محمودزاده ابراز امیدواری کرد که این مراکز از فرصت تعطیلات تابستانی برای ارتقای فرایند آموزش و توسعه آموزش زبان بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/
 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.