فرمانده انتظامی خارگ: برنامه‌های پیشگیرانه در دستور کار است

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:19
بوشهر- فرمانده انتظامی خارگ گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، نقش مهمی در افزایش احساس امنیت و ارتقای نظم اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت علی‌پور صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه خارگ با اشاره به نقش مهم پلیس در تأمین امنیت و آرامش شهروندان اظهار کرد: امنیت، بستر اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه است و مجموعه فراجا با تمام توان در مسیر حفظ آرامش و صیانت از امنیت عمومی گام برمی‌دارد.

وی افزود: حضور مؤثر نیروهای انتظامی در سطح جامعه و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، نقش مهمی در افزایش احساس امنیت و ارتقای نظم اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی خارگ با تأکید بر رویکرد خدمت‌محور مجموعه انتظامی تصریح کرد: کارکنان فراجا با تعهد، مسئولیت‌پذیری و تلاش شبانه‌روزی در راستای ارائه خدمات مطلوب و تأمین امنیت شهروندان فعالیت می‌کنند.

علی‌پور همچنین بر لزوم هم‌افزایی و همکاری میان دستگاه‌های مختلف در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید کرد و گفت: امنیت پایدار با مشارکت و همراهی همه بخش‌های جامعه تقویت می‌شود.

وی در پایان بر تداوم اقدامات انتظامی و پیشگیرانه در راستای حفظ نظم، امنیت و آرامش عمومی در جزیره خارگ تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.