صرفه‌جویی در حوزه انرژی همانند مبارزه در خط مقدم جنگ است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:08
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط فعلی صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار حیاتی است.

مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: در همه حوزه‌ها از جمله انرژی که به‌دلیل حمله دشمن دچار آسیب شده و هم در حوزه آب و و برق نیاز به صرفه‌جویی وجود دارد.

وی تاکید کرد: مسئله مهم، مدیریت مصرف انرژی است. در اثر اقدامات اخیر و حمله به پالایشگاه گازی، یک‌چهارم تولید گاز کشور از دست رفته است. در چنین شرایطی، صرفه‌جویی در حوزه انرژی همانند مبارزه در خط مقدم جنگ است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این صرفه‌جویی، دستاورد مهمی برای کشور خواهد بود. در بخش بنزین نیز 10 تا 15 میلیون لیتر کاهش تولید داشته‌ایم بنابراین در مصرف بنزین نیز باید صرفه‌جویی داشته باشیم.

طغیانی اظهار کرد: بنابراین، صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار حیاتی است. اگر می‌خواهیم در جنگ پیروز شویم، این صرفه‌جویی‌ها در آینده به منابع تولید برای توسعه اقتصادی کشور تبدیل خواهد شد لذا صرفه‌جویی‌در همه حوزه‌ها امری ضروریست.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.