پیشکسوت سابق پرسپولیس که در مراسم قهرمان ایران نشان شرافت و میهندوستی را کسب کرد، با اشاره به اینکه پس از شهادت رهبر انقلاب خود را پسر شهید میداند، گفت: نزدیک به ۳ ماه است سعی میکنم شبها بروم و دور بزنم.
برترینها: پیشکسوت سابق پرسپولیس که در مراسم قهرمان ایران نشان شرافت و میهندوستی را کسب کرد، با اشاره به اینکه پس از شهادت رهبر انقلاب خود را پسر شهید میداند، گفت: نزدیک به ۳ ماه است سعی میکنم شبها بروم و دور بزنم.
بهروز رهبریفرد، پیشکسوت فوتبال ایران گفت:
- من رهبرم را دوست داشتم و الان فرزند شهید هستم.
- ما امام خامنهای را از دست دادیم. من خودم را پسر شهید میدانم.
- نزدیک به ۳ ماه است من سعی میکنم شبها بروم و دور بزنم.
- نمیدانم در وصف این ملت چه بگویم.
- از ملیپوشان میخواهم پرچم ایران را در آمریکا بالا ببرند.
- به زودی سختیها تمام میشود.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.