قتل جنون‌آمیز پدر به دست پسر نوجوانش

همشهری آنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:11
پسر نوجوانی که در درگیری با پدرش او را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس تسلیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد ۱۰ خرداد گزارش قتل مردی میانسال به بازپرس غلامحسین صادق‌زاده اعلام شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل شد و در طبقه سوم یک خانه با جسد مردی ۵۶ ساله در حالی که با پنج ضربه چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

عامل جنایت که پسر ۱۷ ساله مقتول بود به مأموران گفت: بعد از قتل پدرم می‌خواستم فرار کنم. حتی به پارکینگ خانه رفتم، اما پشیمان شدم.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: پدرم همیشه مرا تحقیر می‌کرد و به من می‌گفت تا کی می‌خواهی بیکار در خانه بمانی. باید کار کنی و درآمد داشته باشی. از آنجا که من مشکلات روحی و روانی دارم از دست حرف‌های پدرم به ستوه آمده بودم.

متهم گفت: شب حادثه مادرم به خانه مادربزرگم در طبقه دیگر ساختمان رفته بود و با شنیدن سر و صدای دعوای ما به خانه آمد. من چون مشروب خورده بودم حال طبیعی نداشتم از شدت عصبانیت به آشپزخانه رفتم و با چاقو پدرم را زدم.

به‌ دنبال اعتراف، پسر نوجوان به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران به دادسرای اطفال منتقل شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.