تاج: ویزا را از فیفا می‌گیریم

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 23:34
رییس فدراسیون فوتبال میگوید تیم ملی ایران وضعیت خوبی دارد.

در حاشیه مراسم قهرمانان ایران، مهدی تاج در حالی که تمایلی به گفتگو با خبرنگاران نداشت، در محاصره آنها در پاسخ به این سوال که مسئله ویزای بازیکنان به کجا رسید؟ گفت: اولا یک بار دیگر تکرار کنم میزبان ما فیفا است و فیفا مسئول برگزاری مسابقات و دادن ویزا هم از نظر ما است. من خودم جزو کمیته مسابقات فیفا بودم، وقتی میزبان جام جهانی انتخاب شد و آنها باید مراعات کنند.

او همچنین در مورد کارشکنی احتمالی دولت امریکا عنوان کرد: فکر میکنم تعداد زیادی از دستگاه‌های دولتی امریکا تعهد دادند به یک کارهایی، از جمله ویزا. باید انجام بدهند و این کار اتفاق خواهد افتاد. من امیدوارم فیفا از مسئولیتی که پذیرفته، این کار انجام شود.

رییس فدراسیون با اشاره به تاثیر این چالش‌ها بر تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ملی هم شرایط خوبی دارد. ما تنگناهای مالی به شدت آزارمان می‌دهد و علتش هزینه‌های سرسام اور دلاری است. همه هزینه‌های ما دلاری است، الان تیم امید رفته هزینه‌اش دلاری است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.