مبینا نعمت‌زاده بازی‌های آسیایی را از دست داد

مشرق نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:25
دارنده مدال برنز المپیک پس از ناکامی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی را از دست دادم.

به گزارش مشرق، مبینا نعمت زاده دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک با بیان اینکه به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی را از دست داده است، گفت: من به این مسابقات نمی رسم و ۹ ماه باید دوران نقاهت را طی کنم.

وی افزود: قرار بود میان من و ناهید کیانی برای حضور در بازی های آسیایی انتخابی برگزار شود اما رباط صلیبی من کاملا پاره شده است. گرندپری های امسال خیلی مهم نیست. از سال آینده بعد از مسابقات جهانی و یک گرندپری قبل جهانی امتیازاتش محسوب می‌شود و با یک طلای جهان می‌توان کاملا ورق را برگرداند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.