دیدار سخنگوی ارتش و بقایی؛ دیپلماسی و میدان دوشادوش یکدیگر برای ایران

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 00:39
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح پشتوانه محکم وزارت امور خارجه در صیانت از منافع ملی ایران در عرصه دیپلماسی است.

امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه با حضور در محل وزارت امور خارجه با اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

 سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر نقش مکمل دیپلماسی و میدان در صیانت از منافع و امنیت ملی، اظهار کرد: امروز دیپلماسی و میدان نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر از هر زمانی در مسیر تحقق منافع و عزت ملی کشور می‌کوشند و نتیجه این هماهنگی و تلاش هم‌افزا را می‌توان در دستاوردهای بزرگ ملت ایران و ناکام‌ گذاشتن دشمنان در جنگ‌ها و دسیسه‌های یک سال اخیر مشاهده کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و با تجلیل از حضور مستمر و اقتدارزای مردم در میدان و خیابان طی ۹۰ روز گذشته برای ناکام گذاشتن شرارت‌های دشمنان‌، فداکاری‌ و رشادت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان ایران را مایه افتخار هر ایرانی دانست و تاکید کرد که قدرت و اقتدار نیروهای مسلح پشتوانه محکم وزارت امور خارجه در صیانت از منافع ملی ایران در عرصه دیپلماسی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص این دیدار در شبکه ایکس نوشت:

میدان و دیپلماسی دوشادوش هم.
برای یک ملت؛
برای یک کشور؛
برای یک هدف؛
آماده برای هر وضعیتی.

زره پوشم ار تیغ ‌بازی کنی
کمر بندم ار صلح سازی کنی

به هرچه آن نمایی تو از گرم و سرد
پذیرنده‌ام ز آشتی و نبرد

بیا تا چه داری ز شمشیر و جام
که دارم درین هر دو دستی تمام!

«نظامی گنجه‌ای»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.