گلایه رئیس خانه سینما از کاسبان تخریب/ ایران را امدادگران نگه‌داشته‌اند

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 10:58
تهران- ایرنا- رئیس خانه سینما گفت: این روزها عده‌ای کاسبان تخریب شده‌اند؛ کسانی که شاید بدشان نمی آمد زیرساخت های بیشتری زده شود تا در بازسازی آنها منافع بیشتری داشته باشند اما ایران را امدادگران نگه می دارند نه آن کاسبان. 

به گزارش ایرنا، همایون اسعدیان رئیس خانه سینما در مراسم شب‌های تقدیر از امدادگران ایران، خطاب به علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور گفت: من مطمئنم بسیاری از این امدادگران هلال احمر بعد از این مدت هنوز در تنهایی خود فکر می‌کنند شاید می‌توانستند افراد بیشتری را از زیر آوار نجات دهند.

وی ادامه داد: هنوز شاید خیلی هایشان آن مادری که دخترش را از زیر آوار صدا می‌کرد را در یاد دارند. مطمنم بسیاری از این عزیزان همچنان کابوس نوزادی که از زیر آوار در آوردند را با خودشان حمل می‌کنند.

رئیس خانه سینما افزود: بوی صلح و آتش بس به مشام می‌رسد ولی عده ای دنبال این هستند که سهم شان از این ساخت و ساز مجدد چیست. می‌گفتیم کاسبان تحریم، حالا یک عده کاسبان تخریب پیدا شدند. کسانی که شاید بدشان نمی آمد زیرساخت های بیشتری زده شود تا در بازسازی آنها منافع بیشتری داشته باشند اما ایران را این امدادگران نگه می دارند نه آن کاسبان.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.