پیاتزا در یک روز سه هم‌پستی را خط زد!

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 10:18
روبرتو پیاتزا با تصمیمی قابل توجه، سه دریافت‌کننده قدرتی را در یک روز از فهرست تیم ملی والیبال ایران کنار گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، چهار بازیکن را از ادامه تمرینات تیم ملی کنار گذاشت که سه نفر از آن‌ها در پست دریافت‌کننده قدرتی بازی می‌کردند.

علیرضا عبدالحمیدی، اسماعیل مسافر و احسان دانش‌دوست سه بازیکنی بودند که در پست دریافت‌کننده قدرتی از فهرست تیم برای هفته نخست رقابت‌ها خارج شدند تا تعداد بازیکنان این پست به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

با کنار رفتن این سه بازیکن، حالا به نظر می‌رسد امیرحسین اسفندیار، علی حق‌پرست، مبین نصری، متین حسینی، پوریا حسین‌خانزاده و مرتضی شریفی شش دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال باشند.

این تصمیم نشان می‌دهد کادر فنی تیم ملی به رهبری روبرتو پیاتزا، به تدریج در حال نهایی کردن ترکیب مورد نظر خود برای آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.