سردار شکارچی: اگر مورد حمله قرار بگیریم، حملات ما شدیدتر خواهد بود

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:13
 سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرد: پاسخ ما به هرگونه تجاوز جدید با آنچه قبلاً بوده متفاوت خواهد بود و دشمنان قطعاً با غافلگیری‌ها و تاکتیک‌های جدید روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در مصاحبه با شبکه الجزیره هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران برای جنگ آماده است و در صورت حمله جدید آمریکا و رژیم صهیونی، بانک اهدافش را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: پاسخ به هرگونه تجاوز جدید با آنچه قبلاً بوده متفاوت خواهد بود، دشمنان قطعاً با غافلگیری‌ها و تاکتیک‌های جدید روبرو خواهند شد و حملات ایران، در صورت ورود منطقه به دور دیگری از جنگ فراتر از مرزهای منطقه خواهد رفت و بسیار شدیدتر، سنگین‌تر، خشونت‌آمیزتر و قوی‌تر از دو جنگ قبلی خواهد بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران تصریح کرد: اگر جنگ دوباره آغاز شود و از صادرات ایران جلوگیری شود، جمهوری اسلامی ایران از خروج نفت از منطقه جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: در مورد تنگه هرمز، ایران با هدف ایجاد امنیت و حفاظت از تجارت و اقتصاد بین‌المللی، این آبراه حیاتی را قاطعانه و با قاطعیت مدیریت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.