فوری: مدیرعامل فولاد در آستانه جدایی

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:49
حمیدرضا گرشاسبی تصمیم گرفته به حضورش بر مسند مدیریت باشگاه فولاد پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سرنوشت لیگ بیست و پنجم مشخص نیست، باشگاه فولاد با شوک خبری مواجه شده است. حمیدرضا گرشاسبی که به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفته به همکاری خود پایان دهد و در آستانه جدایی قرار بگیرد.

گرشاسبی این تصمیم را در اثر مشکلات مالی و مشخص بودن وضعیت باشگاه گرفته است. البته معلوم نیست اگر هم او استعفا دهد، مورد پذیرش هیئت مدیره قرار خواهد گرفت یا خیر.

گفتنی است در جریان جنگ اخیر و پس از آنکه کارخانه فولاد خوزستان نیز مورد اصابت قرار گرفت، گفته شد وزارت صمت دستور توقف فعالیت ورزشی فولاد را اعلام کرده که البته چنین چیزی از سوی مدیران باشگاه فولاد تایید نشد. حالا هم مشخص نیست آنچه گرشاسبی بلاتکلیفی خوانده و باعث تصمیمش به استعفا شده نتیجه اتفاقات سلسله‌ای است یا خیر.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.