برگزاری دو رویداد تجسمی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:12
تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، گارکاه آموزشی و خلق اثر و نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس توسط این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیدین مهدی‌زاده با اعلام این خبر، بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی هشت ساله و همچنین گرامیداشت شهدای جنگ رمضان، اداره کل هنرهای تجسمی کارگاه‌های هنرهای تجسمی را از ساعت ۱۵ تا ۱۹ عصر با حضور ۲۰ نفر از هنرمندان در پهنه رودکی برگزار کرد.

وی افزود: در ادامه نیز نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس در نگارخانه ایران اداره کل هنرهای تجسمی برپا و بیش از ۲۰ اثر از تصاویر مرتبط با حماسه آزادسازی خرمشهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایین اختتامیه هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز روز دوشنبه ۱۱ خرداد در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.