دفتر پادشاهی قطر در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و رهبران منطقه ای و بین المللی، راهکار دیپلماتیک را بهترین راهکار برای حل و فصل بحرانها دانست.
دفتر پادشاهی قطر اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، در یک تماس تلفنی مشترک با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رهبران منطقه ای و بین المللی شرکت کرده است.
این بیانیه افزود که در این تماس تلفنی، تحولات منطقه در سایه چالش های امنیتی و سیاسی فزاینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
امیر قطر در این تماس تلفنی بر اهمیت افزایش هماهنگی بین کشورهای ذیربط برای تقویت ثبات تاکید کرد و خاطرنشان ساخت که دستیابی به راهکارهای دیپلماتیک بهترین راه برای حل بحران ها است.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.